måndag 26 oktober 2015

äntligen hemma

är jag nu...

Så det är dags med en summering...

Efter tre veckors bortavaro hemifrån känns det bra att allt återgått till det normala.
Jag tror att de andra i familjen tycker likadant.
Åtminstone kändes det så när jag kom hem i lördags...

Det har varit bra att vara borta i tre veckor.
Jag har fått lära mig en hel del nya saker. Både hur jag kan använda min kropp och hur jag kan göra för att hålla humöret på någorlunda jämn nivå.
Det har jag fått både av utbildad personal men även av mina med- systrar och bröder...

Jag har fått möta både nya och sen tidigare kända människor.
Och så har jag fått nya bekantskaper och en del riktiga vänskaper...

Jag kan bara konstatera att jag haft tre bra veckor hemifrån. Det finns alltid saker som kunde göras annorlunda och det finns saker som jag inte alls förstår mig på.
Ändå gick tre veckor förvånansvärt fort och nu är jag glad och lycklig tillbaka hemma.
Om möjligt lite starkare till både kropp och själ...

I dag gick min allra käraste och jag ut på en skogspromenad och hade picknick i skogen. Det kändes absolut nödvändigt efter tre veckor på en anstalt...

Det enda som stör mig nu är att datorn uppgraderats och förnyats under min bortavaro så nu kan jag inte hantera den så som jag tidigare gjort. Jag klarar inte av att redigera och sätta in nya bilder.
Än.
(Så jag får hålla mig till såna som jag använt tidigare på denna blogg)
Där brister min förmåga...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar