lördag 29 mars 2014

cykling

är det som gäller här just nu...

Jag njuter av att kunna röra mig lite genom att sitta och veva mig fram längs med vägen.
Det är en underbar frihetskänsla samtidigt som jag får lite motion.
Jag hade glömt bort hur det känns.
Nu känns det...


Annars så märks det att våren är på kommande.

Vi har som vanligt på våren skräpigt i rabatterna eftersom vi inte städar i dem på hösten.
Men lite liv börjar synas.
Mitt bland allt fjolårsskräp börjar de första blommorna visa sig.
Kanske finns det hopp om liv i alla fall...



Scillan är på kommande...








Den allra första blåsippan visar sig...















I kväll ska mannen min och jag ut på dejt.
Det ska bli riktigt trevligt.
Vi ska få lyssna till god musik och förhoppningsvis äta lika god mat.
Det känns som vår i luften...



Nej flera sippor är på kommande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar